KARTA INFORMACYJNA DLA USŁUGI
Starostwo Powiatowe
ul. Kopernika 8
37-300 Leżajsk
tel. (17) 240-45-00 fax 240-45-09 (patrz również pkt 3)
www.starostwo.lezajsk.pl → jak załatwić sprawę
1. NAZWA USŁUGI:
Udostępnianie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym ewidencji gruntów i budynków oraz GESUT, BDOT500
2. PODSTAWA PRAWNA:
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym.
3. WYDZIAŁ ZAŁATWIAJĄCY SPRAWĘ:
Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
(formularz wniosku do pobrania poniżej) F-GN.6642.13.01 -Wniosek o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym
– wzór wniosku określa załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27.09.2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym
UWAGA : W przypadku stwierdzenia braków we wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania z pouczeniem, że nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
5. OPŁATY:
Brak opłat.
6. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Udostępnienie danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w sposób wskazany we wniosku.
7. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W terminie 14 dni od dnia doręczenia kompletnego wniosku o udostępnienie danych.
8. TRYB ODWOŁAWCZY:
W zależności od podstawy prawnej powołanej w decyzji służy prawo wniesienia odwołania do właściwego organu Służby Geodezyjnej i Kartograficznej (art. 40f ustawy Pgik) lub do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
9. INNE ISTOTNE INFORMACJE DLA INTERESANTÓW: